Home Newsy Netflix chce wprowadzić nowy pakiet Ultra. Jaka cena? Wstępnie 63 zł miesięcznie

Netflix chce wprowadzić nowy pakiet Ultra. Jaka cena? Wstępnie 63 zł miesięcznie

Netflix chce wprowadzić nowy pakiet Ultra. Jaka cena? Wstępnie 63 zł miesięcznie

Netflix zamierza wprowadzić nową, rozszerzoną taryfę Ultra za 63 zł miesięcznie. Niestety, wraz ze zmianami w cenniku ucierpią starsze pakiety. Zmniejszona zostanie liczba urządzeń, na których można równocześnie oglądać filmy i seriale usługi VOD.

Głównymi towarami deficytowymi Netflixa stają się jego oryginalne produkcje: filmy, seriale oraz formaty telewizyjne (jak teleturniej Ultimate Beastmaster). Niestety, ich realizacja kosztuje kolosalne kwoty pieniędzy. Aby móc zrealizować jeszcze więcej tytułów z sygnaturą Netflix Original, przedstawiciele platformy streamingowej zdecydowali się na zwiększenie opłat abonamentowych w Stanach Zjednoczonych oraz niektórych europejskich krajach. Polska nie doświadczy podrożenia miesięcznych stawek. W zamian do rodzimej oferty usługi VOD wprowadzona zostanie nowa taryfa Ultra.

Jaka cena za pakiet Netflix Ultra? Wstępnie 63 zł miesięcznie

Netflix rozpoczął testowanie w Polsce nowego pakietu taryfowego – jego podstawową nowością jest taryfa Ultra, której miesięczna opłata wynosi 63 złote. Co subskrybenci usługi VOD dostaną w zamian? Pakiet zaoferuje jakość treści HD oraz Ultra HD, jednak jego największą zaletą będzie możliwość równoległego seansu na czterech różnych urządzeniach.

Ceny pozostałych taryf pozostają bez zmian. Zmieni się natomiast ilość urządzeń, na których równocześnie można oglądać produkcje z repertuaru platformy. Dotąd najdroższą alternatywę stanowił pakiet Premium. Kosztując 52 zł, oferował możliwość równoczesnego seansu na czterech urządzeniach – dziś ich liczba zmniejszona została do dwóch ekranów. Pakiet Podstawowy oraz Standard umożliwia już tylko jeden seans w ramach usługi.

Nie wiadomo, kiedy Netflix zdecyduje się wprowadzić zmiany w systemie pakietów taryfowych. Obecnie platforma przeprowadza testy na ograniczonej liczbie użytkowników.


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Pakiety taryfowe Netflixa – jak wyglądają obecnie?

Strategia marketingowa Netflixa

Netflix zamierza wypuścić w 2018 roku aż 80 oryginalnych filmów pełnometrażowych. Do tego należy dodać kolejne seriale oraz programy. W sumie ilość premier na platformie streamingowej ma się zamknąć w granicach 470 tytułów. Netflix przeznaczyć przeznaczyć 8 miliardów dolarów na kupno poszczególnych licencji oraz realizację wskazanych produkcji. Pieniądze nie biorą się z niczego – podniesienie kosztów dla abonamentów było nieuniknione.

Realizacja tak wielu oryginalnych produkcji to kolejny element strategii marketingowej w wielkim wyścigu platform streamingowych, do którego przygotowuje się Amazon (ze swoim Władcą Pierścieni na pokładzie) oraz koncern Walta Disneya. Nie można zapominać o DC Universe – platformie multimedialnej, oferującej treści wideo, cyfrowy format mediów społecznościowych oraz możliwość czytania komiksów superbohaterskich od DC Comics. Projekt ruszy z kopyta już w sierpniu 2018 roku.

ZOBACZ TAKŻE: Netflix wydaje miliardy na produkcje oryginalne. Widzowie w USA i tak ich nie oglądają

  • Igor d

    Niech autor sprawdzi sobie w słowniku co znaczy słowo „ultimatum”